Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Omluva řediteli ZŠ a MŠ B.Dvorského panu Mgr. M.Kosíkovi a pedagogům

Každý má právo na svobodu slova, ale vždy se může stát, že psaná forma nemusí být vždy pochopena tak jak je myšlena. 

Dne 26.9.2017 jsem napsal článek s názvem "Fotbalová akademie v Bělském lese", ve kterém jsem reagoval na zřízení středoškolské akademie v prostorách základní školy. V tomto článku jsem mylně uvedl, že pan Mgr. Kosík je bez kvalifikace. Ve stejném článku jsme se také vyjádřil o přímé vazbě na starostu městského obvodu Ostrava-Jih. K něčemu takovému nemám přímé důkazy a byl to jen můj vnitřní pocit a proto i za toto se chci výše jmenovanému omluvit. 

Omlouvám se i vedení školy a všem pedagogům, kteří se mohli cítit mým článkem dotčeni. 

Vzhledem k tomu, že některé lidi můj článek pobouřil,  již jsem jej smazal. 

EDIT 30.4.2018

Vzhledem k tomu, že tato omluva nestačí,  zveřejňuji toto znění:

Omlouvám se Základní škole a Mateřské škole, příspěvkové organizaci,  se sídlem B.Dvorského 1, Ostrava-Bělský Les za to,  že jsem dne 26.9.2017 na tomto serveru nepravdivě uvedl, že jmenovaná škola nefunguje tak,  jak by měla a mohla. 

Omlouvám se dále řediteli této jmenované školy, panu Mgr. Miloši Kosíkovi,  Ph. D. za to, že jsem o něm na tomto serveru téhož dne nepravdivě uvedl, že je člověkem bez jakékoliv kvalifikace a zkušeností,  stejně jako se mu omlouvám za to, že jsem nepravdivě uvedl, že jedná dle pokynů starosty ÚMOb-Jih. 

Mé názory vycházely z kuloárních informací,  které nejsou podloženy skutečnými fakty. 

Autor: Pavel Janík | středa 25.4.2018 20:31 | karma článku: 12,69 | přečteno: 1247x
  • Další články autora

Pavel Janík

Proč jen se historie musí stále opakovat :-(

Jeden by řekl, že se lidé ze svých chyb poučí. Většinou se to tak děje, ale zrovna u nás na Jihu je to jen nesplnitelné přání,alespoň co se radních týká.

7.1.2019 v 22:03 | Karma: 8,72 | Přečteno: 387x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

Víra ve změnu a následná realita

Je smutné, že se starosta městského obvodu Ostrava-Jih pravidelně chvástá jak s občany diskutuje a jak jim pomáhá při řešení problémů. Bohužel já jsem měl opakovaně smůlu.

16.7.2018 v 10:40 | Karma: 6,91 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

A zase ten starosta...

Dlouho jsem nepsal, protože jsem nejprve musel vyřešit potřebu některých lidí dokázat mi, jak to chodí se svobodou slova, když má člověk vlivné přátelé a moc. Dnes jsem však už nevydržel a zase se pokusím vypsat svůj názor.

8.6.2018 v 0:16 | Karma: 12,60 | Přečteno: 516x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

Zásady - k čemu? Zbytečnost!

Nedávno jsem zde přemýšlel, k čemu je starosta, který neví o důležitých věcech v obvodu. Dnes nechápu, proč radnice schvaluje Zásady, když se jimi neřídí :-(

28.11.2017 v 12:27 | Karma: 9,48 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

K čemu máme na Jihu starostu?

Zařekl jsem se, že už nebudu stav Jihu komentovat, ale po včerejším vystoupení starosty městského obvodu Ostrava Jih to jednoduše nejde.

31.10.2017 v 12:09 | Karma: 12,90 | Přečteno: 524x | Diskuse| Ostrava
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Pokroková a proti válce. V Rusku končí poslední škola vyučující „podle Západu“

4. května 2024  8:39

V Novosibirsku končí soukromá škola Novokolledž, která si jako jedna z mála v Rusku ústy svých...

Zdanění bezdětných, výpovědi bez důvodu. Fiala chce širokou shodu a klid

4. května 2024  7:55

Z programových návrhů, se kterými přicházejí strany vládní koalice rok před volbami, mají podle...

Rusko do konce srpna zakázalo vývoz cukru, chce zajistit stabilitu na trhu

4. května 2024  7:16

Rusko přechodně zakázalo vývoz cukru ze země. S odkazem na vládní nařízení o tom píší ruské tiskové...

Španělské ministerstvo se rozhodlo zrušit cenu býčích zápasů. Vyvolalo kritiku

4. května 2024  7:05

Španělské ministerstvo kultury se rozhodlo zrušit národní cenu býčích zápasů. Informoval o tom...

  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem fyzioterapeut a mám dvě malé dcery. Zajímá mne dění ve městě, ve kterém žiji a není mi lhostejné, jak vedení obvodu nakládá se svěřenou mocí a poukazuji a budu poukazovat i dále na polopravdy a lži, kterými radnice "krmí" věřejnost pomocí  médií placených z peněz občanů.
Zároveň poukazuji na chyby, kterých se dopouští. Ne proto, abych je špinil, ale proto, aby MĚLI ZPĚTNOU VAZBU a mohli se z ní poučit.

Seznam rubrik