Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

4 - 3,5 - 1,1 = šikovnost radních ve lhaní

Mámé to ale šikovné radní na tom Jihu. Minimálně v tom, že se ani nečervenají, když lžou a vymýšlejí si.

Když mne místostarostka Tichánková veřejně označila za viníka utracení 4mil.Kč za zcela zbytečné referendum, které jsem si vymyslel, bral jsem to jako typický politický boj lidí bez charakteru.
http://paveljanik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=493643

Když poté radničtí experti snížili její odhad na zhruba 3,5mil.Kč,  veřejně jsem dokládal, že cena referend v podobně velkých volebních okrscích nepřesáhla 1,7mil.Kč - zbytečně.

Když poté radnice vyčíslila přesné náklady na konání referenda 1,1mil.Kč, už jse se jen smál.
http://paveljanik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=544169

Když však dnes místostarostka Tichánková prohlásila, že rozdíl ceny odhadované a realizované je úspěchem jejím a starosty Bednáře, že tolik ušetřili, to už je za hranicí veškeré slušnosti a já přicházím o všechny iluze o Radních městského obvodu Ostrava-Jih.

Jeden lže a věští z hvězd, druhý vulgárně uráží občany obvodu, třetí pohrdá dopravními předpisy a ještě se tím chlubí na internetu, čtvrtý pokrytecky tahá za nitky tak aby si sám nezašpinil ruce, pátý popedpisuje špatné smlouvy a proplácí faktury za špatně odvedenou práci, šestý ničí cizí majetek a ani když je usvědčen, neumí se přiznat a zbývající jsou jen do počtu.

Autor: Pavel Janík | čtvrtek 8.6.2017 23:13 | karma článku: 19,83 | přečteno: 793x
  • Další články autora

Pavel Janík

Proč jen se historie musí stále opakovat :-(

Jeden by řekl, že se lidé ze svých chyb poučí. Většinou se to tak děje, ale zrovna u nás na Jihu je to jen nesplnitelné přání,alespoň co se radních týká.

7.1.2019 v 22:03 | Karma: 8,72 | Přečteno: 387x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

Víra ve změnu a následná realita

Je smutné, že se starosta městského obvodu Ostrava-Jih pravidelně chvástá jak s občany diskutuje a jak jim pomáhá při řešení problémů. Bohužel já jsem měl opakovaně smůlu.

16.7.2018 v 10:40 | Karma: 6,91 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

A zase ten starosta...

Dlouho jsem nepsal, protože jsem nejprve musel vyřešit potřebu některých lidí dokázat mi, jak to chodí se svobodou slova, když má člověk vlivné přátelé a moc. Dnes jsem však už nevydržel a zase se pokusím vypsat svůj názor.

8.6.2018 v 0:16 | Karma: 12,60 | Přečteno: 516x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

Omluva řediteli ZŠ a MŠ B.Dvorského panu Mgr. M.Kosíkovi a pedagogům

Každý má právo na svobodu slova, ale vždy se může stát, že psaná forma nemusí být vždy pochopena tak jak je myšlena.

25.4.2018 v 20:31 | Karma: 12,69 | Přečteno: 1246x | Diskuse| Ostrava

Pavel Janík

Zásady - k čemu? Zbytečnost!

Nedávno jsem zde přemýšlel, k čemu je starosta, který neví o důležitých věcech v obvodu. Dnes nechápu, proč radnice schvaluje Zásady, když se jimi neřídí :-(

28.11.2017 v 12:27 | Karma: 9,48 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostrava
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Soud rozhodne v případu upálení družky. Bylo to italské manželství, říká obžalovaný

25. dubna 2024  9:45

Krajský soud v Brně dnes vyhlásí rozhodnutí v případu muže, kterého obžaloba viní z vraždy družky v...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem fyzioterapeut a mám dvě malé dcery. Zajímá mne dění ve městě, ve kterém žiji a není mi lhostejné, jak vedení obvodu nakládá se svěřenou mocí a poukazuji a budu poukazovat i dále na polopravdy a lži, kterými radnice "krmí" věřejnost pomocí  médií placených z peněz občanů.
Zároveň poukazuji na chyby, kterých se dopouští. Ne proto, abych je špinil, ale proto, aby MĚLI ZPĚTNOU VAZBU a mohli se z ní poučit.

Seznam rubrik